یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sun 19 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
بنادر و سواحل دوشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۳:۴۲:۲۱

سازمان بنادر وظیفه ساماندهی سواحل کشور را دارد

باشگاه خبری فراساحل: مدیر کل بنادر و دریانوردی استان مازندران گفت: تاکنون 20 تا 25 کیلومتر از سواحل استان مازنداران آزاد سازی شده است.

سیاوش رضوانی درنشست کارگروه پیشگیری از قاچاق کالا و ارز با تشریح اقدامات اداره کل در راستای پیشگیری از قاچاق کالا و ارز دراین بندرگفت: در بندر نوشهر 60 دستگاه دوربین نصب شده است و هرگونه ورود و خروج کالا به صورت شبانه‌روزی تحت کنترل و نظارت جدی همکاران قرار می‌گیرد. وی ساماندهی سواحل را از وظایف حاکمیتی سازمان بنادر و دریانوردی برشمرد و خاطر نشان کرد: با حمایت دستگاه قضایی و مسئولان ارشد اجرایی استان طی دو سال اخیر اقدامات مناسبی درجهت مقابله با ساخت و سازهای غیر مجاز در مناطق ساحلی استان مازندران صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه تاکنون 87 پرونده در زمینه سازه‌های غیر مجاز ساحلی در محاکم قضایی تشکیل شده اظهار داشت: با حمایت قاطع دستگاه قضایی و مسئولان ارشد اجرایی استان درباره طرح ساماندهی سواحل، خوشبختانه تاکنون 20 تا 25 کیلومتر از سواحل استان آزاد سازی شده است  در ادامه معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان مازندران، هدف از برگزاری این نشست را بررسی مشکلات مرتبط با قاچاق کالا و ارز در سطح استان برشمرد. حجت الاسلام والمسلمین سید مرتضی موسوی تبیین وظایف دادستان‌ها در بحث تسریع در رسیدگی و صدور آراء و اجرای تبصره سه ماده 50 ( ارسال آراء برائت بر کمیسیون استانداری ) و افزایش نظارت بر انجام وظایف مجریان قانون قاچاق کالا و ارز را از دیگر موضوعات مورد بحث در این نشست عنوان کرد. گفتنی است جلسه ویژه کارگروه مبارزه با قاچاق کالا و ارز با حضور مسئولان ارشد قضایی استان مازندران، دادستان های غرب استان و دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استانداری به میزبانی اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران در منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر برگزار شد.



  کد خبر : 2464
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :